Danmarks største udvalg af nødder
Fri fragt ved køb over 500 kr.
100% friskheds graranti
Bestil inden kl. 13, og vi sender idag!
Danmarks største udvalg af nødder
Fri fragt ved køb over 500 kr.
100% friskheds graranti
Bestil inden kl. 13, og vi sender idag!
Ikke desto mindre beder vi dig om at videregive din klage via e-mail til kundekontaktafdelingen.
Dette kan ske via e-mail, almindelig post og / eller telefonisk.
Vores medarbejdere i kundekontaktafdelingen vil gennemgå klagen
og forsøge at løse klagen til alles tilfredshed.
Vores data:
Nøddebutikken
Attn.: Returhåndtering
Broenge 11
2635 Ishøj
Danmark
Kontor / kundeservice: +45 70228047
Tilgængelighed: Mandag til fredag 9:00 - 15:00
Efter modtagelse af din klage modtager du en bekræftelse fra os.
Vi besvarer din klage inden for 14 dage efter modtagelsen. Hvis den har brug for mere tid, informerer vi dig.
Retur er mulig under følgende betingelser:
Forsendelse med kontanter ved levering accepteres ikke.
Nøddebutikken opkræver ingen omkostninger, når en forsendelse returneres, men forsendelsen kontrolleres efter modtagelse af returforsendelsen. Hvis varerne eller emballagen er ufuldstændig eller beskadiget, opkræves omkostninger af køberen. Disse omkostninger trækkes derefter fra det beløb, der skal refunderes. Tilbagebetaling af ordrebeløbet foretages inden for 14 dage efter modtagelse af returforsendelsen og er kun mulig ved bank. Hvis en ordre ikke leveres til køberen inden for 30 dage efter ordren, har køberen ret til at annullere ordren. Dette gælder ikke, når forskellige leveringstider er blevet diskuteret.
Klik her for at downloade returformularen.
Klagebehandling
Hos De Nøddebutikken drejer alt sig om tilfredse kunder. I det usandsynlige tilfælde at du har en dårlig oplevelse med vores service, bedes du sende din klage til info@nøddebutikken.dk Hos Nøddebutikken stræber vi efter at besvare klager inden for to arbejdsdage. Hvis en klage kræver en forventet længere behandlingstid, svarer Nøddebutikken inden for 14 dage med en bekræftelse på modtagelsen . Vores medarbejdere i klageafdelingen vil gennemgå klagen og forsøge at løse klagen til alles tilfredshed. .